به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عبدالله مددی صبح امروز در جلسه بررسی راهکارهای اطلاع‌رسانی و تبلیغی برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اردبیل اظهار کرد:‌ با توجه به نقش سازنده رسانه ملی در راستای فرهنگسازی کارهای خیر، برنامه‌های تولیدی صدا و سیما برای برگزاری هر چه با شکوه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اردبیل تهیه می‌شود.

وی با اشاره به راهکارهای مناسب برای شناساندن چهره خیرین و اطلاع‌رسانی و تبلیغ اعمال نیک این افراد و نهادینه کردن چنین اعمالی افزود: با استفاده از ظرفیتهای صدا و سیما می‌توان اعتماد مردم به مجمع و خیرین مدرسه‌ساز و نوسازی مدارس را شاهد بود و عملکرد این مجموعه‌ها را به اطلاع مردم رساند.

مددی گفت: نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز با یاری صدا و سیما می‌توانند برنامه‌ها و اهداف خود را به صورت مشارکتی در رادیو و تلویزیون تولید کرده که با تداوم این کار دیدگاه عمومی نسبت به کارهای خیر و عملکرد نوسازی مدارس بازتر می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل تصریح کرد: صدا و سیما همپای نوسازی مدارس و مجمع خیرین آماده همکاری برای بهتر برگزار شدن جشنواره خیرین است و از هر نوع کمکی در حیطه کاری خود در این راستا دریغ نخواهد کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل نیز با قدردانی از تلاشهای مدیرکل و عوامل صدا و سیمای مرکز اردبیل در راستای پوشش خبری و برنامه‌های تولیدی این واحد در به تصویر کشیدن عملکرد اداره کل نوسازی مدارس و خیرین مدرسه‌ ساز بیان کرد: رسانه ملی نقش سازنده ای در افزایش چشمگیر خیرین مدرسه ساز داشته و دارد.

دولت لطفی افزود: صدا و سیمای مرکز اردبیل به عنوان یاور و مددکار در کنار اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرس‌ ساز بیش از هر رسانه و مطبوعات می‌تواند نقش ایفا کند و سبب تنویر افکار عمومی و جذب مردم در این امر خیر شود به طوری که در سالهای اخیر با وجود تخصیص اعتبارات کم ما در بخش خیری و مشارکتی ساخت مدارس بسیار خوب عمل کردیم که این عمل مرهون عملکرد خوب صدا و سیما است.

وی نقش صدا و سیما را در این زمینه بسیار حیاتی و مفید دانست و اظهار کرد: صدا و سیما به عنوان قطب اصلی و رسانه‌ای قدرتمند تلقی می‌شود و امیدواریم همچون سالهای قبل از این رسانه در زمینه فرهنگسازی کارهای نیک بهره کامل را ببریم.

​انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 620976
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.