به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهدی احمدی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات راه‌های شهرستان نیر اظهار کرد: با توجه به بهبود وضعیت جوی هوا آسفالت معابر داخل شهرها باید با جدیت در دستور کار قرار داده شود تا از این طریق گامهای اساسی برای اتمام آسفالت معابر شهری برداریم.

وی با اشاره به این‌که نیازمند تخصیص قیر رایگان به شهرداری‌های نیر و کورائیم برای آسفالت معابر داخل شهرها هستیم، افزود: امیدواریم با در اختیار داشتن قیر مورد نیاز هر چه سریعتر شاهد تحقق اهداف مورد نظر و بهبود وضعیت معابر شهری باشیم و از این طریق در زمان ورود گردشگران داخلی و خارجی جلوه شهری مناسبی داشته باشیم.

فرماندار شهرستان نیر گفت: متاسفانه وضعیت راههای مواصلاتی شهرستان نیز نیازمند توجه و اهتمام ویژه مسئولین است که انتظار داریم در این زمینه شاهد همکاری و مشارکت همه‌جانبه مسئولین و دستگاههای اجرایی مربوطه باشیم تا از این طریق هر چه سریعتر راههای مواصلاتی به وضعیت مطلوب برسند.

احمدی با اشاره به وضعیت اجرای پروژه کنارگذر شهر نیر بیان کرد: از مسئولین و دستگاههای اجرایی مربوطه انتظار داریم تا با در نظر قرار دادن اهمیت اتمام این پروژه هر چه سریعتر این پروژه را به اتمام برسانند تا از این طریق بتوانیم شاهد کاهش ترافیک و جلب رضایت مردم و برطرف شدن مطالبات و خواسته‌های آنان باشیم.

وی تصریح کرد: شهرداریهای این شهرستان به دلیل کمبود اعتبارات نیازمند حمایت مسئولین هستند که امیدواریم این موضوع نیز مورد توجه واقع شده و در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام شود تا از این طریق بتوانیم گامهای اساسی در رابطه با بهبود وضعیت کنونی برداشته و به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619800
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.