به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صفر توحیدی صبح امروز در جلسه بررسی روند اجرای طرح طاها در اردبیل اظهار کرد: طرح طاها به منظور تأمین آتیه ایتام تحت پوشش کمیته امداد اجرا می‌شود که حامیان ماهانه مبلغی را به حساب یکی از شرکت‌های بیمه‌ای طرف قرار داد واریز می‌کنند تا ایتام پس از رسیدن به سن قانونی بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه حامیان در قالب طرح طاها به 624 نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد مساعدت می‌کنند، تصریح کرد: در سال گذشته حامیان در قالب طرح طاها بیش از دو میلیارد ریال به ایتام تحت تکفل خود مساعدت کرده‌اند.

توحیدی گفت: کمیته امداد بر اساس آینده نگری طرح طاها را اجرا می‌کند و حامیان طرح اکرام و محسنین می‌توانند در کنار مساعدت به ایتام و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت با مشارکت در طرح طاها بیش از پیش به آتیه کودکان مستمند کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: این طرح برای تمامی ایتام تحت حمایت برگزار می‌شود و توسعه و ترویج این طرح می‌تواند آینده درخشانی را برای ایتام رقم زده و سبب شود تا آنان برای ادامه تحصیل در مقاطع عالی، ایجاد اشتغال و ازدواج با مشکلات بسیار کمتری رو به رو باشند.

وی با بیان اینکه یکی از حامیان متوفی در وصیت خود بخشی از بیمه عمرش را به ایتام تحت حمایت کمیته امداد اهداء کرده است، اظهار کرد: بر اساس وصیتنامه این حامی 220 میلیون ریال به ایتام تحت تکفل تعلق گرفته و به حساب آنان واریز شده است.

توحیدی افزود: این حامی مقیم تهران دو یتیم اردبیلی را تحت تکفل خود قرار داده و خدمات و مساعدت‌های بسیاری را به فرزندان معنوی خود ارائه کرده که این فرد از سال 90 تکفل ایتام را بر عهده گرفته و در طول حیات خود بیش از 30 میلیون ریال به ایتام تحت پوشش کمیته امداد اردبیل کمک کرده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با قدردانی از حامیان طرح اکرام و محسنین که همواره با مساعدت‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی خود یاریگر این نهاد در دستگیری از ایتام و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت هستند، گفت: چنین اقداماتی همبستگی اجتماعی را ارتقاء داده و سبب می‌شود تا ایتام و کودکان نیازمند بتوانند از آینده‌ای روشن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619551
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.