به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اصغر سلیمان‌زاده صبح امروز در بازدید از محل آبگیری تصفیه‌خانه آب مشگین‌شهر اظهار کرد: عوامل ما از همان ساعات اولیه بحران با استقرار در مناطق مختلف مشکلات موجود را رصد کرده و از همان لحظه در تلاش برای حل مشکلات موجود هستند.

وی تصریح کرد: از لحظه اولیه وقوع سیلاب شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با استقرار دو دستگاه سنگین بیل میکانیکی سعی در هدایت آب به سمت محل اولیه آبگیری تصفیه‌خانه کرده است و با وجود اینکه محل آبگیری تصفیه‌خانه آب مشگین‌شهر در 15 کیلومتری شهر و در ارتفاعات مشگین‌شهر واقع شده، اما با بسیج تمامی نیروی انسانی و امکانات سعی در حل مشکل داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مدیریت و کارکنان امور منابع آب شهرستان مشگین‌شهر برای رفع مشکل قطعی آب در این منطقه بیان کرد: بعد از حل مشکل آب شرب مشگین‌شهر در مقطع کنونی، سعی در تامین مطمئن آب شرب برای سالهای آتی از منابع آبی دیگر خواهیم کرد.

سلیمان‌زاده با اشاره به بازدید معاون وزیر نیرو از محل آبگیری تصفیه خانه آب مشگین‌شهر و شرکت در جلسه ستاد بحران این شهرستان گفت: مشکلات و موانع در راستای رفع مشکلات موجود بررسی و با عملیاتی شدن آنها تلاش کرده‌ایم تا در راستای رفع قطعیهای آب در منطقه اقدامات لازم را انجام دهیم. 

وی افزود:‌ خدمات‌رسانی شایسته و مناسب از اولویتها و برنامه‌های مهم و اساسی بوده که در این راستا و برای رفع مشکل موجود در شهرستان مشگین‌شهر از ابتدای وقوع سیلاب در این منطقه اقدامات و تمهیدات لازم اتخاذ شده تا بتوانیم با رفع مشکل قطعی آب اهالی منطقه را از این نعمت برخوردار کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 617960
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.