علی دولتی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی که در روزهای گذشته اعلام شده بود در 24 ساعت گذشت شاهد وزش بادهای شدید در مناطقی از استان بودیم که هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی بیشترین سرعت وزش باد در استان اردبیل را مربوط به شهرستان مشگین‌شهر دانست و گفت: طی شبانه‌روز گذشته تندباد با سرعت 108 کیلومتر بر ساعت شهرستان مشگین‌شهر را در نوردیده و سبب بروز برخی نارسایی‌ها در این منطقه شده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل  بیان کرد: وزش بادهای تند در حال حاضر همچنان مهمترین پدیده غالب در منطقه بوده و براساس نقشه‌های هواشناسی این پدیده تا آخر هفته جاری در استان تداوم یافته و در برخی ساعات نظیر حوالی ظهر وزش شدید باد انتظار می‌رود.

دولتی‌مهر تصریح کرد؛ بر این اساس آسمان استان از امروز تا ظهر چهارشنبه نیمه ابری تا ابری و در برخی مناطق همراه با رگبار موقتی باران خواهد بود که کاهش دمای نسبی نیز در این مدت دور از انتظار نخواهد بود.

وی از افزایش دما از روز چهارشنبه در اغلب مناطق استان اردبیل خبر داد و افزود: از روز چهارشنبه با کاهش میزان ابرها شاهد افزایش دما و به ویژه در روز پنجشنبه خواهیم بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612319
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.