جواد زنجانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه حدود 300 نفر در شهرستان اردبیل در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده اند، افزود: کار بررسی صلاحیت نامزدها آغاز شده و تکلیف 85 درصد شرکت کنندگان مشخص شده است.
وی اظهار کرد: بعد از پایان بررسی صلاحیت توسط هیات اجرایی اسامی تائید و ردشدگان احتمالی به هیات نظارت شهرستان اعلام خواهد شد وبعد از هفت روز وضعیت صلاحیت کاندیداها به فرمانداری اعلام خواهد شد.
وی بیان کرد: بعد از اعلام رسمی مراجع قانونی به داوطلبان، رد صلاحیت شدگان می توانند اعتراض خود را به روند رسیدگی صلاحیت به هیات نظارت استان ارئه دهند و هیات نظارت استان در مهلت 10 روز به اعتراض ها رسیدگی خواهد کرد.
زنجانی با اشاره به اینکه در برسی صلاحیت ها اصل بر برائت افراد است، اضافه کرد: تلاش می شود کسی بدون دلیل و مستند رد صلاحیت نشود و مطابق قانون به صلاحیت افراد رسیدگی می شود.
فرماندار اردبیل با دعوت داوطلبان به رعایت قانون گفت: همه حرکات تبلیغی داوطلبان رصد می شود و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت تبلیغاتی غیرقانونی از سوی هرکس برخورد خواهد شد.
وی افزود: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در اردبیل اندیشیده شده و امیدواریم مردم منطقه همانند هموطنان دیگر نقاط کشور با شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام اسلامی بزنند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/6016/6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.