همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و احیای هویت ایرانی با مشارکت دانشگاه محقق اردبیلی در اردبیل برگزار می‌شود.

گودرز صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه اردبیل از برگزاری همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و احیای هویت ایرانی با مشارکت دانشگاه محقق اردبیلی در اردبیل خبر داد و گفت: این همایش با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کمیته فرهنگ و تمدن شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل، استانداری اردبیل، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی به مدت روز در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های فرهنگی آذربایجان و دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی در این همایش مشارکت جدی خواهند داشت، افزود: برگزاری نمایشگاه کتب برگزیده تخصصی در حوزه صفویه توسط این دانشگاه در این همایش مدنظر خواهد بود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: همزمان با برگزاری این همایش، نشست تخصصی بزرگداشت چهارصدمین سالگرد درگذشت شاه عباس صفوی نیز برگزار خواهد شد.

صادقی تصریح کرد: این همایش دهه اول اردیبهشت ماه سالجاری به مدت دو روز با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.