به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ کریم نوری صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و ساختمانهای نیمه‌کاره در شهرک کارشناسان اردبیل، کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات ویژه در این زمینه را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان پس از رصد سرنخهای به دست آمده، متهم را در حین فروش اموال مسروقه در چهارراه سعدی غافلگیر کردند اما متهم حین مواجهه با مامورین با استفاده از شلوغی محیط متواری، اما خودروی پراید وی که از آن برای انجام سرقتهای خود استفاده می‌کرد به پارکینگ انتقال داده شد. 

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه متهم با هویت معلوم به مدت دو ماه متواری و تحت تعقیب بود، از آن زمان سرقتهای مشابه از اماکن خصوصی به صورت چشمگیر در شهرستان اردبیل کاهش یافته بود که کارآگاهان آگاهی اردبیل با انجام تحقیقات پلیسی در نهایت محل اختفای متهم متواری را شناسایی و دیروز محل اختفای وی را محاصره کردند. 

نوری گفت: این بار نیز متهم به محض مشاهده مامورین به سمت اراضی بایر متواری شده و به دلیل عدم امکان تعقیب متهم با خودرو، مامورین به صورت پیاده اقدام به تعقیب وی کرده و با توجه به آشنایی بیش از پیش متهم به محیط و اینکه احتمال متواری شدن وی متصور بود، یکی از کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل با رعایت قوانین بکارگیری سلاح در موارد ضروری، به متهم ایست داده و پس از چندین بار توجه نکردن متهم به ایست پلیس، با شلیک تیر هوایی، متهم را در حدود سه کیلومتری محل اختفای اولیه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند. 

وی با بیان اینکه در این تعقیب و گریز هیچ گونه آسیب و جراحاتی به متهم وارد نشد، تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده، متهم به تعداد زیادی سرقت به شیوه مشابه در سطح شهر اردبیل اعتراف کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611416
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.