به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین نجف زاده بعد از ظهر امروز در حاشیه بررسی پرونده‌های تخلف قاچاق کالا در اردبیل اظهار کرد: متاسفانه طی بازدیدها و نظارت‌های انجام شده در ایام تعطیلات بیشترین تخلفات در اردبیل مربوط به عدم درج قیمت کالا بوده و متاسفانه 368 فقره پرونده در این زمینه تشکیل یافته است.

وی با اشاره به این‌که 2 هزار و 539 بازرسی توسط بازرسان تعزیرات حکومتی تا روز سیزده‌ بدر انجام شده است، افزود: تمامی این اقدامات با هدف کاهش تخلفات احتمالی و جلب رضایت عموم مردم انجام شده تا بتوانیم با تشدید نظارت‌ها از تخلفات تا حد امکان جلوگیری به عمل آوریم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر دو پرونده ملی قاچاق کالا در دست بررسی است که یک پرونده با ارزش 549 میلیون و 764 هزار ریال مربوط به قاچاق سیگار بوده و پرونده دوم با یک میلیارد و 200 میلیون ریال مربوط به قاچاق بذر خیار است.

نجف‌زاده با بیان این‌که دو فقره پرونده قاچاق سیگار در خلخال بررسی و رسیدگی شده است، بیان کرد: با توجه به محتویات پرونده و اخذ آخرین دفاع و سایر قراین و شواهد حکم برمحکومیت متخلفین به پرداخت یک میلیارد و 553 میلیون و 192 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت و ضبط کالای مکشوفه و نیز ضبط خودروی حامل سیگار قاچاق به نفع دولت صادر شد.

وی تصریح کرد: اجرای قوانین و مجازات متخلفین برای برقراری نظم و عدالت در مبنای کار این مجموعه قرار گرفته که امیدواریم با تلاش بازرسان تعزیرات حکومتی بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه جامه عمل پوشانده و شاهد بهبود وضعیت جامعه باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 606882
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.