فرماندار شهرستان بیله سوار با اشاره به اینکه در ۱۱ ماهه امسال یک هزار و ۲۸۲ فقره بازرسی از نانوایان سطح شهرستان انجام شده است، گفت: از این تعداد ۱۱۵ مورد به تشکیل پرونده منجر شده  است .
 به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، آرام حلیم در جلسه کمیته آرد و نان شهرستان بیلهسوار وی با اشاره به اینکه نظارت بر نانواییها باید به دست خود مردم انجام شود، افزود: 60 مورد گشت مشترک از طریق اعضای کمیته امسال انجام شده است و مردم خود میتوانند در زمینه کیفیت نان بیشترین نظارت را داشته باشند .
. به گفته فرماندار بیله سوار توزیع آرد در حوزه روستایی و عشایری باید با مشخصه خاص باشد تا از ورود غیرقانونی آرد در بازار جلوگیری شود و کنترل سهمیههای آرد حوزه روستایی و عشایری با جدیت پیگیری و نظارت شود .
 وی با بیان اینکه ۱۱۵ پرونده تخلف نانواییها در شهرستان بیلهسوار در سال جاری تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: در 11 ماهه امسال یک هزار و 282 فقره بازرسی از نانوایان سطح شهرستان انجام شده که برای 115 مورد آن تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و جریمه نقدی این متخلفان مبلغی بالغ 130 میلیون ریال بوده است.
حلیم با یادآوری اینکه مسئله  آرد و نان یک بحث جدی و یکی از مایحتاج اولیه خانواده ها است، خاطرنشان کرد: مسئولین و بازرسان با دقت و نظارت کامل امور آرد و نان را از تهیه تا تولید و عرضه رصد کنند و در راستای برطرف کردن مشکلات این صنف و تعامل با نانوایان در عرضه نان کیفی به مردم تلاش کنند.
فرماندار بیله سوار خاطرنشان کرد: موضوع بهداشت نانواییها یکی از موارد مهم است که با بحث سلامت جامعه و مردم سر و کار دارد بطوریکه لازم است با برگزاری  دورههای آموزشی بهداشتی ویژه نانواییها از طریق  بهداشت شهرستان اقدامات جدی انجام شود تا در زمینه مسائل مرتبط با بهداشت و سلامت آموزشهای لازم اطلاعرسانی شود.
وی بیان کرد: بازرسی در ایام تعطیلات از نانواییها، رسیدگی به تخلفات و اعمال جرائم لازم، برنامهریزی برای تشکیل جلسه برای تامین نان مسافران نوروزی در ایام تعطیلات، رسیدگی به وضعیت بهداشتی نانوائیها و چگونگی توزیع آرد خام بهویژه در روستاهای دوردست از جمله موارد مهم بوده که باید به آن توجه شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.