مدیر عامل پل معلق مشگین شهر با اشاره به افزایش سه برابری حضور گردشگران داخلی وخارجی در پل معلق گفت: در ایام تعطیلات نوروزی تاکنون نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش شاهد بوده ایم.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، حسین عباسی نیا شامگاه امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: حضور گردشگران داخلی وخارجی در تعطیلات نوروزی امسال تاکنون نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته است بطوریکه  روزانه بیش از سه هزار گردشگر داخلی و خارجی از پل معلق مشگین شهر بازدید کرده است.

 وی با اشاره به اینکه هم اکنون شاهد حضور گردشگرانی از تمام استان‌های کشور درپل معلق مشگین شهر هستیم

، گفت: گردشگران ازکشور فرانسه، ترکیه، آذربایجان، عراق و افغانستان و چند کشور اوروپایی نیز از طولانی ترین پل معلق خاورمیانه بازدید کردند.

 مدیرعامل پل معلق مشگین شهر بیان کرد: پل معلق مشگین شهر متناسب با استاندارهای نوین  راه اندازی شده است و نکاتی ایمنی در این مجموعه گردشگری به شکل استاندارد طراحی شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 عباسی نیا با بیان اینکه زیر ساخت‌های لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در پل معلق  مشگین شهر فراهم شده است، یادآور شد: همزمان باتعطیلات نوروزی جشنواره‌های شاد اجتماعی در پل معلق برگزار می‌شود که بااستقبال باشکوه گردشگران روبه رو شده است و این جشنواره‌ها تداوم می یابد.

 وی تصریح کرد هم اکنون  برنامه‌های فرهنگی نیز به طور متداوم در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر در حال برگزاری است و مهمترین اهداف ما جلب رضایت گردشگران است که براساس نظرسنجی‌های انجام شده گردشگران رضایت خوبی از مجموعه گردشگری پل معلق داشته‌اند.

 مدیر عامل پل معلق مشگین شهر از برنامه ریزی برای راه اندازی فازهای بعدی پروژ پل معلق خبر داد و افزود: باراه اندازی پل معلق تحول عظیمی در بخش گردشگری استان اردبیل و مشگین شهر به وجود آمده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.