به گزارش ایرنا، آرام حلیم روز پنجشنبه در جلسه سرمایه گذاری و اشتغال بیله سوار با اشاره به مزایای احداث این نیروگاه افزود: تولید برق همراه با گرما، تولید بخار و سرمایش و استفاده از آن برای بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری در بخش‌های گلخانه‌ای و سردخانه یکی از مزایای این نیروگاههاست .
وی بیان کرد: با تکمیل و احداث این نیروگاهها علاوه بر برطرف کردن مشکلات نوسانات برق مناطق بیله‌سوار، می‌توان از حرارت تولیدی آن نیروگاه برای کشت‌های گلخانه‌ای نیز استفاده کرده و زمینه‌ساز توسعه بخش گلخانه‌ای در شهرستان شد
فرماندار بیله سوار با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال گفت: حفظ اشتغال موجود و افزایش آن در اولویت کاری مسئولان شهرستان قرار دارد.
وی با بیان اینکه در قانون بودجه سال 1396 تسهیلات حمایتی ویژه ای برای بخش تولید و اشتغال پیش بینی شده است، تشریح کرد: باید نهایت تلاش را برای استفاده از این امکان بوجود آوریم هم چنین واحدهای واجد شرایط شناسایی و به بانک معرفی شوند
فرماندار بیله سوار استفاده از نظرات کارشناسان، متخصصان و سرمایه گذاران بخش خصوصی را یادآور شد و خاطر نشان کرد: نظرهای کارشناسی مردم می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات شده و زمینه ایجاد اشتغال را فراهم سازد.
حلیم با اشاره به اینکه باید بوروکراسی اداری برای جلب سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان از طریق مسئولان ادارات در کمترین زمان حل شود گفت:بروکراسی اداری سرعت توسعه را گرفته و مدیران باید برای سرعت بخشیدن به امر توسعه و پیشرفت اهتمام کنند.
فرماندار بیله سوار به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان بیله سوار اشاره کرد و افزود: در این شهرستان در بخش های مختلف گردشگری، کشاورزی و باغی ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری وجود دارد که تلاش خواهیم کرد در این بخش ها رهنمودها و فرمایشات معظم له را اجرایی کنیم.
بیله سوار مغان در 165 کیلومتری شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار داردف این شهرستان بواسطه داشتن اراضی مساعد کشاورزی و نیز گمرک فعال یکی از شهرستان های مهم اقتصادی استان اردبیل می باشد.
خبرنگار : گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.