فرماندار اردبیل گفت: برقراری امنیت شهر در چهارشنبه سوری تنها از طریق پلیس امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، جواد زنجانی در جلسه شورای اداری اردبیل با اشاره به اینکه برای برقراری امنیت در روز چهارشنبه سوری نیازمند همکاری مردم با پلیس هستیم خاطرنشان کرد: خانواده‌های اردبیلی فرزندان خود را از هرگونه انفجار مواد محترقه برحذر دارند تا از حوادث ناگوار پیشگیری شود.

فرماندار اردبیل اضافه کرد: اردبیل به عنوان یک شهر گردشگر پذیر سالانه پذیرای چندین هزار مسافر از نقاط مختلف کشور است که لازم است امنیت و امکانات لازم برای رفاه حال مسافران تامین شود .

در ادامه سرهنگ سید داود موسوی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردبیل با بیان اینکه پلیس آمادگی کافی را برای تامین امنیت شهر در چهارشنبه سوری را دارد، اضافه کرد: لازم است  ادارات و سازمانها همکاری لازم را با پلیس داشته باشند چرا که برقراری امنیت شهر در چهارشنبه سوری تنها از طریق پلیس امکان پذیر نیست.

 به گفته وی لازم است نهادها و سازمان‌های دیگر هم ضمن تامین امنیت محل کار خود با پلیس در حفظ امنیت مشارکت کنند.

موسوی انفجار اخیر مواد محترقه دست ساز در اردبیل یادآور شد و افزود: انفجار اخیر در محله آرازعلی و جام جم این شهر 8 نفر کشته و شش نفر زخمی برجای گذاشت بطوریکه لازم است برای جلوگیری ز فروش و تولید مواد محترقه فرهنگ سازی به عمل آید.

وی بیان کرد: هرسال به زغم هشدار پلیس باز شاهد حوادث ناگوار در اثر انفجار ترقه دست ساز هستیم که لازم است تدابیر اساسی در این باره اندیشیده شود.

موسوی یادآور شد: جای تعجب است که به رغم کشته شدن هفت نفر در انفجار مواد محترقه در محله آرازعلی بعد از2 روز باز شاهد انفجار مواد محترقه در نقاط دیگر شاهد هستیم و این نشان می دهد که خانواده ها چندان به مراقبت و محافظت فرزندان خود اهمیت نمی دهند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.