مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل عصر شنبه در این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این پارک با هدف توسعه فضای سبز و تحقق ایجاد آمار سرانه استاندارد ایجاد شده است.
شهامت هدایت افزود: در این طرح زمین پارک به قطعات مساوی مثلتی شکل تقسیم بندی شده و به ازای نوزادی که در خانواده متولد می شود یک قطعه به همان خانواده برای غرس نهال واگذار می شود.
او تشریح کرد: بر اساس تفاهم انجام شده با اداره کل ثبت احوال استان برای همان نوزاد نیز شناسنامه رسمی صادر و قطعه به طور رسمی در اختیار خانواده به عنوان پارک خانواده قرار می گیرد.
مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل نیز در این آیین گفت: با هدف فرهنگ سازی و تبیین اهمیت توسعه فضای سبز از همان بدو تولد اداره کل ثبت احوال استان اقدام به صدور شناسنامه رسمی با عنوان پارک تولد نوزادان می کند.
اسد حسن زاده افزود: والدین با ارائه این شناسنامه به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مشگین شهر یک قطعه از پارک تولد را برای غرس نهال تحویل می گیرد.
وی گفت: اهالی تمام شهرستان های استان اردبیل در صورت تمایل می توانند پس از صاحب نوزاد شدن برای تهیه شناسنامه و دریافت زمین به ادارات ثبت احوال و منابع طبیعی شهرستان مشگین شهر مراجعه کنند.
شهرستان مشگین شهر با 155 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.