به گزارش ایرنا ، فیروز خدایی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: با توجه به افزایش شدت سرما در پاییز و زمستان امسال میزان مصرف سوخت گاز طبیعی در این استان در مقایسه با فصول سرد سال گذشته افزایش یافته و بر خلاف افکار عمومی که حکایت از افزایش نرخ گاز دارد نرخ گاز در سال جاری نسبت به سال گذشته هیچ افزایشی ندارد.
او گفت: افزایش مصرف گاز بدلیل شدت سردی هوا موجب درج رقم های درشت در فیش های مصرفی گاز مشترکین شده و بیشتر مردم را به این فکر واداشته که نرخ گاز چند برابر شده است.
وی با توصیه به مردم استان اردبیل به صرفه جویی در مصرف گاز و استفاده بهتر از این نعمت خدادادی اظهار کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین گاز مصرفی مردم وجود نداشته و با وجود افزایش بی سابقه شدت سرما در زمستان امسال در این استان به جز گاز 2 روستای میانرودان و لرد خلخال که به علت یخ زدگی لوله گاز چند روز قطع شد هیچ قطعی و یا افت فشار گاز در سایر مناطق استان گزارش نشد.
اهالی 26 شهر به همراه 870 روستای استان اردبیل که 83 درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می دهند از گاز طبیعی برخوردار هستند و با پایان عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی به 267 روستا تا پایان سال جاری این میزان به 98 درصد کل جمعیت استان ارتقا خواهد یافت.پ
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.