به گزاش ایرنا، بهروز زلالی روز پنجشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: سیاست کمیته امداد امام(ره) بر خود کفایی و استقلال اقتصادی تمامی خانوار های تحت پوشش بوده و تلاش می شود با حمایت های اقتصادی از جمله اعطای تسهیلات بانکی، برگزاری دوره های آموزش مهارت فنی و ایجاد درآمد پایدار این مهم تحقق یابد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 31 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 58 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) استان اردبیل می باشند، بیان کرد: هر سال 10 درصد از خانوار های تحت پوشش خود کفا شده و10 درصد از افراد نیازمند جایگزین آنها می شوند و دلیل ثبات جمعیت تحت پوشش این کمیته همین موضوع می باشد.
وی از پرداخت تسهیلات ساخت مسکن مددجویی به افراد تحت پوشش این کمیته خبر داد و گفت: سقف این تسهیلات 150 میلیون ریال برای واحد های مسکونی روستایی و 250 میلیون ریال برای احداث مسکن در شهر های استان می باشد .
در این نشست فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز با تقدیر از خدمات شایسته کمیته امداد این شهرستان به مدد جویان گفت: کمیته امداد امام(ره) از جمله نهاد های حمایتی کشور است که توانسته دردستگیری از نیازمندان و ریشه کنی فقر از جامعه بسیار موفق عمل کند.
وی با تقدیر از همکاری کمیته امداد امام (ره) استان اردبیل در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بانکی به تولید کنندگان زعفران و دامداران خلخال برای اجرای طرح های خودکفایی و همچنین تامین زمین برای ساخت مسکن محرومان اعلام آمادگی کرد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.