استاندار اردبیل به ضرورت حمایت از پیمانکاران بومی در استان اردبیل تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای فنی استان اردبیل با بیان اینکه به ضرورت حمایت از پیمانکاران بومی در استان اردبیل تاکید کرد و گفت: پیمانکاران بومی به خاطر آشنایی بیشتر با ویژگی‌های منطقه از قابلیت بالاتری برای اجرای انواع پروژه‌ها برخوردارند.

وی از حمایت از پیشنهادهایی در ارتباط با افزایش کیفی و کمی توان اجرایی پیمانکاران خبر داد و افزود: این حمایت در نهایت به اجرای هرچه بهتر پروژه‌ها منجر خواهد شد.

خدابخش با بیان اینکه در حال حاضر اتمام پروژه‌های عمرانی و اقتصادی که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، برای ما از اولویت بالایی برخودار است، تاکید کرد: نیاز است در این زمینه حمایت‌های همه‌جانبه‌ از پیمانکاران انجام شود تا بتوانند گام بزرگی در تسریع اجرای پروژه‌ها بردارند.

داود شایقی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل نیز با بیان اینکه در 9 ماه اول سالجاری هفت جلسه شورای فنی استان تشکیل شده است، گفت: در این هفت جلسه 43 مصوبه  داشته‌ایم که حدود نیمی از آنها به مرحله اجرا رسیده است.

شایقی با اشاره به وضعیت نتایج سرشماری نیز گفت: جمع بندی آمار و اطلاعات مربوط به سرشماری که آبان ماه گذشته انجام شد در مراحل پایانی است و انتظار می‌رود نتایج قطعی آن تا پایان دی ماه به شکل رسمی اعلام شود.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.