رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل از کشف 49 هزار و 500 قلم داروی تقلبی در این استان خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل گفت: با تشدید نظارت‌ها و مراقبت پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل، بیش از 49 هزار و 500 قلم داروی تقلبی در استان اردبیل کشف و ضبط شد.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، جعفری در جریان بازدید از چندین انبار تهیه و توزیع دارو و اقلام بهداشتی در شهر اردبیل اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های دریافتی و کسب اطلاعات میدانی از یکی از انبارهای شهر اردبیل داروهای تقلبی و غیرمجاز به ارزش دو میلیارد ریال کشف شد تا در اختیار معاونت دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی با همراهی معاونت قضا و دارو و کسب مجوزهای قضایی نسبت به بازرسی از انبار مورد نظر اقدام کرد تا شناسایی 49 هزار و 500 قلم داروی کمیاب، تقلبی و غیرمجاز را انجام داده و در این زمینه دو نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل گفت: پلیس امنیت اقتصادی با تمام توان و تجهیزات خود تلاش می‌کند تا زمینه سودجویی، دلالی و فرصت‌طلبی عده‌ای را در ضربه زدن به بازار آرام دارو و تأمین مایحتاج مردم به هم زده و اجازه ندهد تا سودجویی در این زمینه بزرگترین ضربه را به پیکره اقتصاد وارد کند.

جعفری افزود: از ابتدای امسال و با تشدید نظارت‌ها مبنی بر تهیه اقلام و مایحتاج ضروری مردم و دارو در برخی از انبارها سعی بر این است تا جلوی احتکار گرفته شده و ثبت اطلاعات در انبارها به شکل واقعی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.