سرپرست معاونت عمرانی استانداری اردبیل خبر از احاث بیمارستان 500 تختخوابی در اردبیل داد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اردبیل خبر از احاث بیمارستان 500 تختخوابی در اردبیل داد و گفت: بخشی از منابع این پروژه از اعتبارات سفر رئیس جمهوری و بخشی نیز از وزارت راه و شهرسازی تأمین شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد قلندری شامگاه سه شنبه بیان کرد: پیمانکار احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل انتخاب و تجهیز کارگاه صورت گرفته و بخشی از منابع مالی مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری و بخشی نیز از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تأمین شده است.

وی از تأیید نقشه‌های این بیمارستان و صدور مجوز آن توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خبر داد و افزود: با پیگیری‌های استاندار اردبیل و طبق هماهنگی به عمل آمده که از وزارتخانه در مرکز صورت گرفته، طوری برنامه‌ریزی شده تا در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا این‌پروژه به صورت ضربتی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

قلندری ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی و افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی را از اولویت‌های ضروری و مورد نیاز استان دانست و اظهار امیدواری کرد: با شتابی که در اجرای طرح‌های حوزه بهداشت و درمان شکل گرفته، در میان مدت شاهد ارتقا رتبه استان در این بخش باشیم.

هم اکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ تخت بستری در بیمارستان‌های این استان وجود دارد و این تعداد باید تا سال ۱۴۰۰ به بیش از سه هزار و ۴۰۰ تخت افزایش یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.