سیدناصر میرمرسلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شکر ،برنج وارداتی هندی ،شکر مورد مصرف موارد صنعتی و صنفی و گوشت منجمد قرمز از جمله اقلام توزیع شده از آغاز ماه مبارک رمضان در این شهرستان است.

وی گفت: اقلام یاد شده با رعایت موارد مربوط به اجرای گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و چند منظوره شهر و همچنین به منظور دسترسی آسان مردم و جلوگیری از تشکیل صف برای دریافت این اقلام در مناطق حاشیه‌نشین شهر توزیع می‌شود.

رییس اداره صمت خلخال اظهارداشت: قیمت مصرف‌کننده هر کیلوگرم برنج خارجی هندی ۸۰ هزار ریال ، شکر مورد مصرف خانوار ۴۹ هزار ریال و گوشت قرمز منجمد هر کیلوگرم ۴۲۰ هزار ریال است.

وی افزود: از مجموع ۲۳۵ تن اقلام ضروری توزیع شده در بازار خلخال ۱۱۰ تن برنج ، ۵۵ تن شکر خانوار ، ۵۵ تن شکر صنعتی و صنفی ، ۱۵ تن گوشت قرمز منجمد است و در صورت نیاز بازار توزیع موادغذایی ضروری یارانه‌دار تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه نظارت بر بازار بمنظور جلوگیری از گرانفروشی در آستانه سال نو با همکاری نهادهای مربوطه تشدید در این شهرستان می‌شود، گفت: جلوگیری از گرانفروشی در دستور کار قرار گرفته و با متخلفان و گران‌فروشان بشدت برخورد شده و علاوه بر تشکیل پرونده تخلف صنفی و ارجاع آن به اداره تعزیرات حکومتی برای اعمال جریمه و قانون برخی از متصدیان واحدهای صنفی متخلف برای پیگرد قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

میرمرسلی بیان‌کرد: کنترل و نظارت بر رعایت قیمت‌های مصوب، نصب برچسب قیمت و ارائه فاکتور از جانب تولید و عرضه‌کنندگان کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی از مهم‌ترین مواردی است که در این طرح بررسی و نظارت می‎شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.