سیدناصر میرمرسلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شکر ،برنج وارداتی ،شکر مورد مصرف موارد صنعتی و صنفی ،گوشت منجمد مرغ و گوشت منجمد قرمز از اقلام توزیعی است.

وی با بیان اینکه اقلام یاد شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و چندمنظوره شهر توزیع می‌شود، اظهارداشت: قیمت مصرف‌کننده هر کیلوگرم برنج خارجی هندی ۶۸ هزار ریال ، شکر مورد مصرف خانوار و صنعتی و صنفی هر کیلوگرم ۴۷ هزار ریال ،گوشت قرمز منجمد هر کیلوگرم ۴۰۰ هزار ریال و گوشت مرغ منجمد ۱۲۹ هزار ریال است وه مردم منطقه می‌توانند با مراجعه به محل‌های توزیع نسبت به خرید آن اقدام کنند.

وی گفت: از مجموع ۱۳۵ تن اقلام ضروری در حال توزیع ۳۵ تن برنج ، ۳۵ تن شکر خانوار ، ۳۵ تن شکر صنعتی و صنفی ، ۱۵ تن گوشت قرمز منجمد و ۱۵ تن گوشت سفیدمرغ منجمد است و در صورت نیاز بازار توزیع موادغذایی ضروری یارانه‌دار در خلخال ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه نظارت بر بازار بمنظور جلوگیری از گرانفروشی در آستانه سال نو با همکاری نهادهای مربوطه تشدید در این شهرستان می‌شود، افزود: جلوگیری از گرانفروشی در دستور کار قرار گرفته و با متخلفان و گران‌فروشان بشدت برخورد شده و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

رییس اداره صمت خلخال گفت: نظارت و بازرسی بر بازار پوشاک، موادغذایی، آجیل و خشکبار، گز و شیرینی، کیف، کفش، دفاتر خدمات مسافربری، قالی‌شویی، لبنیات، مرغ، ماهی و گوشت و کالاهای اولویت‌دار طرح نظارتی ویژه نوروز  تا ۱۵ فروردین سال ۹۹ ادامه خواهد داشت.

میرمرسلی بیان‌کرد: کنترل و نظارت بر رعایت قیمت‌های مصوب، نصب برچسب قیمت و ارائه فاکتور از جانب تولید و عرضه‌کنندگان کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی از مهم‌ترین مواردی است که در این طرح بررسی و نظارت می‎شود.

وی با اشاره به اعزام گروه نظارت ویژه در شهر با بکارگیری بازرسان اتاق اصناف و همچنین بازرسان و ناظران افتخاری افزودد: شهروندان ، مسافران و گردشگران نوروزی در صورت مشاهده تخلف می‌توانند از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ موارد را گزارش نمایند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.