مرادعلی تاتار روز دوشنبه در حاشیه بازدید از اصناف قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع گوشت توزیع شده هفت تن گوشت قرمز منجمد و 13 تن مرغ بوده که در راستای تنظیم بازار به صورت روزانه از طریق فروشگاه های عامل در این شهرستان توزیع شده است.
وی اظهار داشت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون در مجموع 9 هزار و 600 تن برنج ، 23 تن شکر و مقداری گوشت گوسفندی گرم نیز در این شهرستان بین مردم با قیمت یارانه ای توزیع شد.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: بازدید از واحدهای صنفی به صورت روزانه انجام می شود و با توجه به مشکلاتی که در بازار هست و گرانی که وجود دارد با همکاری ادارات متولی این بازدیدها به صورت گشت های مشترک انجام می شود.
تاتار ادامه داد: با متخلفان واحدهای صنفی برخورد خواهد شد و این بازدیدها ادامه دارد و مغازه داران و فروشندگان باید رعایت حال مردم را داشته باشند تا شاهد گران فروشی و کم فروشی نباشیم و مردم برای تامین مایحتاج عمومی مشکلی نداشته باشند.
وی اظهار داشت: هیچ گونه نگرانی برای تامین اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مردم وجود ندارد و آرامش و ثبات قیمت کالاها بر بازار این شهرستان حکم فرماست.
وی، خواستار همکاری مردم در راستای تنظیم بازار و ارائه گزارش تخلفات واحدهای صنفی از طریق تماس با شماره تلفن 124 به منظور برخورد با متخلفان، گرانفروشان و همچنین احتکارکنندگان مواد غذایی شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.