مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت:‌ برای اطلاع‌رسانی شایسته و مناسب اقدامات ، استفاده از نیروی برجسته و قوی در راس روابط عمومی امری مهم بوده که برای پیشبرد اهداف ضروری است.
نادر فلاحی استفاده از نیروهای متخصص ، تعاملی و برجسته  به عنوان مدیر روابط عمومی مولفه اصلی در انتخاب روابط عمومی این اداره کل به عنوان روابط عمومی برتر عنوان کرد.
او افزود:  با توجه به اینکه صنعت گردشگری به عنوان یک رکن مهم و قابلیت و ظرفیت اساسی برای توسعه اقتصادی به شمار می‌رود اطلاع‌رسانی در این حوزه از اهمیت بسزایی برخوردار است و نقش روابط عمومی را نمایان می‌کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به معرفی قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل در فضای مجازی یادآور شد: از جمله اقدامات تاثیرگذاری که از سوی روابط عمومی این اداره کل در این راستا انجام شد راه‌اندازی نخستین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در بستر اینترنت بوده است.
فلاحی گفت: اعطای نمایندگی استانی خبرگزاری وزارت میراث فرهنگی به بخش خصوصی، تشویق انتشار اخبار در خبرگزاری‌های رسمی، استفاده از ایده‌های خلاقانه معرفی قابلیت‌ها، افزایش تعامل مدیران کل و مدیران روابط عمومی استان‌ها با یکدیگر و استفاده از ظرفیت‌های هر استان برای معرفی سایر استان‌ها  از جمله پیشنهادات در راستای افزایش تاثیرگذاری برنامه‌ها و اقدامات است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.