روح الله هدایت در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای پل روگذر با محوریت گردشگری در سرعین، بیان کرد: این پروژه یکی از نیازهای اساسی شهر سرعین هم از بابت مشکل ترافیک شهری خصوصاً در ایام پیک مسافر و هم از بابت گردشگری است که در کمربندی شهر اجرا می‌شود.

وی افزود: شورای ترافیک استان اردبیل امروز در بازدیدی که از محل اجرای این پروژه داشتند با اکثریت اتفاق اجرای پروژه را مصوب کردند که با طی مراحل مقدماتی در روزهای آتی کلنگ زنی خواهد شد.

شهردار سرعین با اشاره به اینکه این پروژه یکی از مدرن‌ترین پروژه‌های استان اردبیل خصوصاً در حوزه گردشگری خواهد بود، تصریح کرد: این پل به طول ۲۷۰ متر و عرض ۲۵ متر به صورت تمام قوسی و کابلی با رویکرد گردشگری و همچنین جهت تردد ماشین و اتصال رینگ کمربندی اجرا می‌شود و تأثیر فراوانی در توسعه شهری و گردشگری و البته مشکل ترافیک شهر در ایام پیک مسافر خواهد داشت و آن را مرتفع خواهد کرد.

هدایت یادآور شد: قوس‌های پل به صورت پله‌ای طراحی و اجرا می‌شود تا برای ورزش‌های هیجانی نظیر بک جامپ و زیپ لاین هم کاربرد داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان زیر این پل، پل نفر رو تمام شیشه‌ای اجرا می‌شود تا گردشگران و مسافران بهترین استفاده را از محیط پیرامون داشته باشند.

شهردار سرعین اعتبار اجرای این پروژه را حدود ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.