آیت‌الله سیدحسن عاملی روز سه‌شنبه در رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه در اردبیل افزود: مردم ایران به سپاه باور و اعتماد دارند و مورد وثوق خود می‌دانند، چرا که سپاه ثابت کرده جز خوبی مردم و کشور هدف دیگری ندارد.

وی ادامه‌داد: اجرای طرح بزرگ رزمایش همدلی و کمک مومنانه با کمک و مشارکت خیرین و آحاد مختلف مردم توسط سپاه بیانگر جایگاه رفیع و اعتماد عمومی مردم به این نهاد مقدس است.

وی اظهارداشت: سپاه همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و در روزهای سخت و مشکلات غمخوار و کمک حال آنها بوده و خود را تافته جدا بافته ندانسته است.

او همچنین با اشاره به خودگذشتگی و ایثار سپاه در زمان‌های مختلف بیان‌کرد: خدمات سپاه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در دوران بازسازی کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: سپاه پاسداران در تمامی صحنه‌ها از جمله حوزه علم، تکنولوژی، صنعت، اقتصاد، امنیت، فرهنگ، مسائل نظامی و اجتماعی و سیاسی همیشه و در همه حال پیشرو بوده تا ملت بزرگ ایران در آسایش، آرامش و رفاه زندگی کنند.

وی افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و ملت بیش از پیش از سپاه عصبانی است و به طرق مختلف به تخریب این نهاد مردمی می‌پردازد چرا که سپاه مانع بسیار بزرگی در رسیدن آنها به اهداف شومشان است.

آیت‌الله عاملی با تقدیر از مردم و خیرین استان گفت: سیر کردن یک نفر و رفع نیاز نیازمندی چنان ثواب عظیمی دارد که زبان از گفتن آن قاصر است.

به گزارش ایرنا، امروز مرحله اول رزمایش کمک و مواسات مومنانه با هدف کمک‌رسانی به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت سپاه با رمز یا صاحب الزمان (عج) در استان اردبیل آغاز شد.

در مرحله اول این رزمایش ۱۵ هزار بسته معیشتی و غذایی در بین خانواده‌های آسیب‌پذیر و نیازمند شناسایی شده در استان توزیع می‌شود.

 مرحله دوم این رزمایش در ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن (ع) و مرحله دوم آن در عید سعید فطر انجام خواهد شد.

بسته‌های معیشتی تهیه شده شامل هفت رقم کالای اساسی بوده که در طول ماه مبارک رمضان با حفظ کرامت انسانی در بین بیش از ۶۶ هزار خانوار نیازمند و آسیب‌پذیر با جمعیت حدود ۳۰۰ هزار نفر که تحت پوشش هیچ نهاد و سازمان حمایتی نیستند، توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.