جمشید تقی‌زاده  روز پنجشنبه در جلسه معارفه مدیرکل ورزش و امور جوانان استان اردبیل برنامه محوری ، تحقق شاخص های ورزش و تربیت قهرمان و به کار گیری ظرفیت بخش خصوصی را از جمله ویژگی های مهم مدیر این بخش عنوان کرد.

وی افزود: امید می رود با استفاده از مدیریت جوان و دارای استعداد و فعال در زمینه ورزشی در استان بتوانیم شاهد تغییرات اساسی در این بخش باشیم.

 اکبر بهنامجو استاندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: برای انجام تحقیات کاربردی باید از افراد دارای تجربه و تخصص در این زمینه استفاده شده و گروه های مختلف جامعه برای ارتقای شاخص‌های سلامت به ورزش روی بیاورند.

وی با اشاره به وضعیت حاکم بر استان از نظر شیوع کرونا، وجود بیماری های زمینه ای چون فشار خون ، دیابت و چاقی را از جمله مقدمات بروز این بیماری در افراد دانست.

استاندار اردبیل ادامه داد : در وضعیت کنونی و برای ارتقای سلامتی و ایمنی اهالی استان در بین مردان و خصوصا بانوان باید برنامه های عملیاتی تدوین شود.

وی  به برنامه‌ریزی در خصوص فعالیت هیات‌های ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: در این راستا باید اسپانسرهای مالی از بخش خصوصی ، کارخانجات و جامعه پزشکی و مهندسی جذب شوند.

او افزود: تقویت در حوزه پرورش ورزشکار در سطح قهرمانی از دیگر حوزه های مهم در بخش ورزش استان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تلاش برای جذب بودجه برای عملیاتی کردن برنامه های مختلف را زیربنای توسعه ورزش دانست و اظهار کرد: در وضعیت کنونی که حفظ سلامتی اولویت جامعه برای حرکت چرخهای اقتصادی است ، باید اختصاص بودجه به این بخش به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.

در این جلسه سجاد انوشیروانی به عنوان مدیر کل  ورزش و جوانان استان  اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.