علی رحیمی‌آذر روز دوشنبه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: طرح رمضانیه همزمان با سراسر کشور از اول اردیبهشت ماه در استان اردبیل نیز آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی اظهارداشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده بین تعزیرات حکومتی و سازمان صمت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی در تمامی شهرستان‌های استان در قالب گشت مشترک در ۲ نوبت صبح و عصر بازدید و نظارت می‌شود.

وی بیان‌کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات، شکایات و تخلفات احتمالی در عرضه کالا از جمله کم‌فروشی، گرانفروشی و احتکار را از طریق شماره تلفن‌های ۳۳۴۰۴۱۰۰ و ۳۳۴۰۴۱۰۱ گزارش کنند.

وی با اشاره به تامین و انبار کالاهای اساسی به مقدار کافی در استان گفت: عرضه کالای اساسی در ماه مبارک رمضان افزایش خواهد یافت.

او تاکید کرد: اصناف و صاحبان انبارها موظفند نسبت به ثبت انبار و اعلام موجودی کالا اقدام کنند چرا که در غیر اینصورت احتکار محسوب شده و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه‌داد: مبنای ارزیابی در بازرسی‌ها قیمت اعلامی از سوی ستاد تنظیم بازار است و امسال کالای اساسی هیچگونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رحیمی‌آذر پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.