فریدون بابایی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از  بازار این شهر به ایرنا افزود: نتایج کسب شده از اجرای مرحله اول فاصله‌گذاری اجتماعی در خلخال نتیجه همکاری بسیار خوب مردم و  مسوولان  بوده و در راستای اجرای  گام دوم طرح هوشمند فاصله‌گذاری انتظار از  شهروندان بویژه بازاریان ادامه همکاری برای قطع زنجیره کرونا از این شهرستان است .

او اضافه کرد: از ششم فروردین ماه امسال به بعد هیچ بیمار کرونایی به مراکز درمانی خلخال مراجعه نکرده و انتظار می‌رود مردم با ادامه این روند  این روزها را پشت سر گذاشته و مسؤولان را در مبارزه با کرونا یاری کنند .

فرماندار خلخال  در خصوص فعالیت مشاغل پرخطر، پاساژها و بازارچه‌های سرپوشیده در خلخال نیز گفت:  طبق مصوبه کشوری این واحدها تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و با متخلفان  با تشکیل پرونده قضایی برخورد خواهد شد.

بابایی از زحمات اصناف و بازاریان خلخال در طول مدت مبارزه با کرونا ویروس قدردانی کرد و افزود: گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند از 2 روز قبل آغاز شده و مردم از آن به خوبی استقبال کردهاند.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای درست طرح هوشمند فاصله‌گذاری، طرح تردد ساعتی از جاده خلخال به اسالم از ظهر دیروز به مرحله اجرا گذاشته شده و تردد از این جاده   فقط با دریافت مجوز از شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خلخال امکان‌پذیر است.

او افزود: تردد در روز در 2 زمان سه ساعتی صبح و شب، از جاده خلخال به اسالم انجام و به لحاظ پیشگیری از انتقال کرونا ویروس از استان‌های همجوار، همچنان طرح ممنوعیت تردد پلاک‌های غیربومی در شهرستان در حال اجرا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.