رامین معبودی روز شنبه افزود: این اقلام جهت کاهش آسیب‌های ویروس کرونا، جلوگیری از شیوع این ویروس و با هدف حمایت از سلامت انسان‌ها و اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد بسته‌های بهداشتی و حمایتی شامل ۶ هزار و ۸۶۶ بسته بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال و ۱۳۸ بسته حمایتی به ارزش ۱۴۳ میلیون ریال بوده ، تصریح‌کرد: این بسته‌ها از طریق خیرین و با مشارکت ۸ تشکل مردم‌نهاد و سه بنگاه اقتصادی تهیه و توزیع شده است.

معبودی با اشاره به اینکه ۱۹ هزار و ۶۶۵ بطری مایع ضدعفونی کننده نیز بین مردم توزیع شده، گفت: از این تعداد ۱۵ هزار و ۸۸۵ بطری مایع ضدعفونی کننده و سه هزار و ۷۸۰ لیتر هم ماده شوینده بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه‌کرد: ۱۰ هزار و ۵۲۸ عدد ماسک، چهار هزار و ۹۰ جفت دستکش و ۱۲۰ بطری ژل ضدعفونی کننده اهدایی خیرین و داوطلبان این جمعیت در محلات محروم، مناطق کم‌برخوردار و روستایی در استان توزیع شده است.

معبودی ادامه‌داد: اقدامات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور ۴۵۱ نفر روز نیروی انسانی و با بکارگیری ۷۱ دستگاه روز خودرو امدادی انجام شد.

او اظهار کرد: عوامل این جمعیت گندزدایی ۵۳ خیابان، ۹۵۷ باب مغازه، ۷ مسجد و سه هزار و ۱۲۹ دستگاه خودرو را انجام و ۱۸ هزار و ۱۰ نفر نیز بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه هزار و ۶۳۸ نفر از داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر و پرسنل در مورد روش‌های پیشگیری از ویروس کرونا آموزش دیده‌اند، ادامه‌داد: آموزش سه هزار و ۵۵۲ خانوار شامل ۱۲ هزار و ۵۶۶ نفر نیز با همکاری شبکه بهداشت از طریق تلفن، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

معبودی گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا ۲۶ هزار و ۶۰۵ عدد بروشور آموزشی توزیع و ۳۰۴ مورد اینفوگرافیک آموزشی در این خصوص را در شبکه‌های اجتماعی جمعیت هلال احمر استان و کانال‌های مجازی استان برای آگاه‌سازی مردم انتشار داده است.

او از مردم خواست با پیوستن به طرح ملی دست یار جمعیت هلال احمر کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد همه بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر واریز یا با شماره گیری کد #۱۱۲* از طریق تلفن همراه در این کار خیر مشارکت کنند.

معبودی تشریح‌کرد: هموطنان کمک‌های غیرنقدی خود با اولویت تجهیزات و اقلام بهداشتی و پزشکی مانند ماسک، ژل ضدعفونی کننده، دستکش یکبار مصرف، تخت بیمارستانی، کپسول اکسیژن و مواردی از این دست می‌توانند به جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.