دکتر هاجر تحریری نیک صفت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پیرو اعلام نیاز پزشکان بیمارستان پورسینا رشت و ارتباط موثر این پزشکان با شرکت های تجهیزات پزشکی در تهران وهماهنگی مجمع خیرین استان و همت خیرین نیکوکار تهران اقلامی از لوازم مصرفی درمانی برای این مرکز درمانی در گیلان تهیه شد.

وی با بیان اینکه این لوازم مصرفی پزشکی و درمانی توسط خیرین نیکوکار تهرانی و جمعیت هلال احمر استان به بیمارستان پورسینا رشت اهدا شد، اظهار داشت: این اقلام شامل ۵ بسته دستکش لاتکس ۱۰۰ عددی، ۱۵۳ عدد ماسک فیلتر دار، ۵۰ عددشیلد و ۵ کارتن الکل ۷۰ درصد است.

مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان با بیان اینکه یک دستگاه کمک تنفسی ونتیلاتور BMC توسط یک خانواده نیکوکار رشتی نیز به بیمارستان پورسینا اهدا شد، گفت : همیاری مردم خیر و نیکوکار  در این روزهای سخت مقابله با کرونا زیبا و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به جمع آوری کمک های نقدی برای تهیه بسته های معیشتی برای حمایت و مساعدت به خانواده های کم برخوردار متاثر از ویروس کرونا در گیلان بیان داشت: خیرین استان می توانند نسبت به ارسال کمک های نقدی از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۳۳۵۷۰۸۳  و یا شماره حساب۴۹۷۸۶۴۸۰۳۲  بانک ملت هجرت به نام خیرین جمعیت هلال احمر گیلان اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.