عوض پاشازاده  روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: علیرغم اخطاریه و تذکرات،  برخی صنوق  اقدام به بازگشایی واحد خود نموده بودند که با همکاری نیروی انتظامی  و  اتاق اصناف  و با همراهی شبکه  بهداشت  نسبت به پلمپ  ۲۷ باب مغازه در این شهرستان اقدام شد.


وی اظهار داشت: باتوجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا  از ۱۷ اسفندماه تمامی واحدهای صنفی شهرستان به جز صنوف خبازی، فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپرمارکت، میوه و تره بار، مرغ‌فروشی و قصابی، کالای پزشکی  و تعمیرگاه‌های خودرو تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است .

 وی اضافه کرد: درصورت مشاهده فعالیت صنوف دیگر ،واحد متخلف شمرده و از سوی اماکن نیروی انتظامی پلمب خواهد شد.
 
پاشازاده اضافه کرد: سامانه ۱۲۴بازرسی اداره صمت آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات همشهریان است.

ابراهیم امامی فرماندار نیر هم   از مقابله جدی این شهرستان با کرونا خبر داد و گفت: دراین راستا به هیچ وجه به خودروهای پلاک غیر بومی در شهرستان اجازه تردد و حضور داده نمی‌شود

وی از بسته بودن تمام مراکز اقامتی و تفریحی و نیز گردشگری در شهرستان خبر داد و گفت:تمام مغازه های غیرضرروی در شهرستان نیر بسته است. 

امامی از شهروندان خواست تا در منازل خود مانده و از تردد غیرضروری و خرید غیرضرروی جدا خودداری نمایند تا بتوانیم با همکاری هم با ویروس کرونا مقابله نماییم.

وی بیان کرد: مردم باید برای حفظ سلامتی خود اقداماتی چون تعطیلی کسب و کار خود را  انجام دهند تا از عواقب وخیم‌تر بعدی جلوگیری شده و ویروس ضعیف و کنترل شود.

امامی  اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شدت یافتن شیوع این ویروس در استان مبادی ورودی این شهرستان  کنترل شده و بیش از ۸۰ درصد عبور و مرور محدود شده است.

نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غرب اردبیل و در همسایگی استان آذربایجان شرقی قرار دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.