اکبر صمدی روز جمعه در نخستین روز از سال جدید در دیدار با کادر درمانی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و بیماران بستری در آن ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی کارکنان این مرکز درمانی افزود: تاکنون  ۲۵۰بیمار مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا دراین بیمارستان بستری شده‌اند.

او بیان کرد:  در یک ماه گذشته ۱۲نفر از بیماران بستری  جانباخته‌اند که هفت نفر از فوت شدگان بیمار قطعی کرونایی بودهاند.

فرماندار مشگین شهر با بیان اینکه این  شهرستان  با توجه به جمعیت خود بیشترین تعداد بیماران کرونایی استان را  به خود اختصاص داده است ، گفت: آمار روبه رشد بیماران کرونایی در این شهرستان بسیار نگران کننده می‌باشد و در صورت ادامه روند فعلی با مشکل جدی مواجه خواهیم شد..   

به گفته وی ، در حال حاضر به لحاظ پر شدن ظرفیت بخش اختصاصی کرونا بخش‌های  داخلی و اطفال بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) نیز تخلیه و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.  

وی اضافه کرد: ساختمان  هتل ساوالان و سالن ستاد مدیریت بحران نیز توسط شهرداری وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجهیز شده و بزودی به عنوان نقاهتگاه در اختیار بیماران کرونایی قرار خواهد گرفت .
 وی با تقدیر از تلاش شبانه روزی مدیریت بهداشت وسلامت شهرستان از تعامل خوب سایر دستگاهها وادارات دولتی با شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر قدردانی کرد .

مشگین‌شهر در شمال غرب اردبیل واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.