دکتر ابولفضل باقری روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: با وجود این همه هشدارهای داده شده در خصوص  ماندن در خانه ، شهروندان خلخال بی‌توجه به این هشدارها همچنان در بیرون از خانه‌ها بوده و مشغول خریدهای نوروزی هستند .

وی اظهار کرد: امروز  سه نفر از شهروندان خلخال که به تازگی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند در بیمارستان بستری شدهاند و اگر مردم همچنان موارد اعلامی  در خصوص پیشگیری بیماری را  رعایت نکنند، وضعیت  رو به بحرانی شدن می‌رود.

رییس دانشکده علوم پزشکی خلخال اظهارکرد: اگر رفتار مردم بر همین روال پیش رود، وضعیت در خلخال به «وضعیت قرمز» تبدیل خواهد شد و با افزایش مبتلایان به کرونا افزایش تعداد فوتی‌ها نیز دور از انتظار نخواهد بود 

دکتر باقری گفت: مردم باید هشدارهای بهداشتی در خصوص  ویروس کرونا را بسیار جدی و خطر ساز گرفته  و با ماندن در خانه به مسؤولان در پیشگیری از این بحران کمک نمایند.

رییس دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال در خصوص آخرین وضعیت بیماران مشکوک به کرونا  در این شهرستان گفت: موارد ابتلا به کرونا به‌صورت جدی در حال افزایش بوده و این موضوع با مسوولان امر و مدیریت بحران در میان گذاشته شده است.

باقری از مردم خواست ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری و رفت و آمدهای بی‌جا در سطح  شهر با ماندن در خانه از رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی کشور اخبار و اطلاعات لازم در خصوص مبارزه و پیشگیری با کرونا و را پیگیر باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.