به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای پدافند زیستی اردبیل عنوان کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد مشارکت مناسب نیروهای مختلف مردمی و بسیج به منظور تولید مواد ضد عفونی کننده و ماسک در استان اردبیل هستیم.

وی از تلاش پزشکان و کادر درمانی که برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان در تلاش هستند قدردانی کرده و افزود: تلاش برای تأمین تجهیزات مورد نیاز کادر پزشکی مراکز مختلف درمانی استان از جمله مهمترین ضرورت‌ها است.

استاندار اردبیل بر لزوم افزایش مشارکت‌های مردمی و مسئولان به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا در استان تأکید کرد و یادآور شد: با گذر از مرحله پیک بیماری پیش بینی می‌شود تا بعد از فروردین ماه از میزان بستری و شیوع این بیماری کاسته شود.

بهنام‌جو ادامه داد: از آحاد مردم تقاضامندیم تا با جدی گرفتن اصول بهداشتی و پیشگیرانه، در عمل به توصیه‌های بهداشتی و پزشکی بیش از پیش کوشا باشند.

به گفته وی محدود کردن دید و بازدیدها و خودداری از انجام خریدهای غیرضروری از دیگر مهمترین مواردی است که بایستی به آن توجه شود.

استاندار اردبیل در ادامه به ایجاد محدودیت در برخی از ترددهای برون شهری استان اردبیل نیز اشاره کرد و یادآور شد: این اقدامات در محورهای نمین - آستارا، خلخال - اسالم و مشگین شهر - اهر در حال اجرا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.