محبوب حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پروژه یکی از پروژه‌هایی با توپوگرافی سخت در منطقه است که  در آن بالای ۱۱۰ نفر مشغول به کار بوده و بیش از ۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین ، بلدوزر ، کامیون ، غلتک و گریدر مشغول انجام عملیات اجرایی هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال با پیگیری‌های استاندار اردبیل برای این پروژه نزدیک ۱۲۶میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است ،گفت : بر اساس برنامه‌ریزی های بعمل آمده عملیات روسازی و آسفالت ۱۶ کیلومتر از ۳۲ کیلومتر این جاده در سال بعد آغاز خواهد شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به همراه استاندار اردبیل در باره پروژه سرچم- اردبیل افزود: پروژه احداث باند دوم اردبیل - سرچم به رغم  مطالبات پیمانکار به میزان ۰ ۳۰ میلیارد ریال  فعال بوده و سال بعد ۱۰ کیلومتر از این مسیر را تا اجرای مرحله آسفالت به اتمام خواهد رسید.

حیدری درباره  پروژه راه هشتجین - سرچم افزود: با توجه به پیگیری های بعمل آمده  و تامین اعتبار پروژه مقرر گردید پیمانکار پروژه با شروع فصل کاری و افزایش ماشین آلات نسبت به تسریع اجرای پروژه اقدام و تا پایان تیرماه سال ۹۹ پروژه را آماده و جهت شروع عملیات آسفالت تحویل دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.