محبوب حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تمام راه‌های شریانی استان اردبیل از مطالعات امکان‌سنجی بهره‌مند شده‌اند بطوریکه فاز اول و دوم مطالعات تکمیل و تا سه ماه آینده عملیات اجرایی اکثر این راه‌ها شروع خواهد شد.

وی  از احداث تونل دوم  جاده  اردبیل – آستارا و بهسازی و تعریض این مسیر تا ۲.۶ کیلومتر خبر داد و گفت: ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این پروژه برآورد شده که تا پایان امسال عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود.

حیدری  درباره عملیات اجرایی مسیر اردبیل - سرچم گفت : احداث باند دوم  جاده اردبیل – سرچم به طول ۹۰ کیلومتر مد نظر قرار گرفته و  پیمانکارپروژه انتخاب و عملیات اجرایی هم شروع شده است .                                                             

 وی  اجرای پروژه سه راهی صحرا - گرمی- بیله‌سوار و پارس‌آباد به مشگین‌شهر را یادآور شد و گفت: سال گذشته مطالعات گرمی - بیله سوار به اتمام رسیده   و مطالعات جاده سربند – مشگین‌شهر هم در مرحله پایانی است که از سال آینده عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: تا سال ۹۶ کل اعتبارات راه‌های شریانی استان اردبیل ۱۶۰ میلیارد ریال بود که با یک جهش ۱۰ برابری این رقم در سال جاری  به هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده است .

حیدری گفت: در سال جاری از منابع پیش‌بینی شده برای توسعه راه‌های استان هزار و ۲۰۰  میلیارد ریال تخصیص یافته و تا پایان فصل اعتبارات ۲۵ درصد باقیمانده جذب خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.