به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی آذر پیش از ظهر یکشنبه در جریان نظارت بر مراکز عرضه مواد بهداشتی و دارویی در شهرستان اردبیل با بیان اینکه کلیه کشفیات اقلام بهداشتی در روزهای اخیر به فاصله یک روز تشکیل پرونده شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان برای توزیع در چرخه مصرف قرار می‌گیرد، افزود: مأموران این سازمان به صورت شبانه روزی و همچنین در ایام تعطیل با توجه به نیاز استان همواره اقدام به بازرسی می‌کنند.

وی افزود: در این مدت دو هزار و ۷۲۰ لیتر الکل سفید، ۹ هزار و ۸۲۳ بطری محلول ضد عفونی کننده و ۲۴ هزار و ۳۰۰ عدد پد الکلی توسط بازرسان تعزیرات استان کشف و بلافاصله در اختیار معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع بین مردم قرار گرفته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ضمن اشاره به پلمپ ۶ داروخانه در سطح استان به علت گران فروشی ماسک و عدم حضور مسئول فنی در داروخانه، افزود: در روزهای گذشته ۲۱۳ هزار دستکش طبی کشف و به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شده است.

رحیمی آذر با اشاره به پلمب یک شرکت توزیع لوازم بهداشتی در اردبیل به جرم احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان، ادامه داد: با توجه به عدم موازنه عرضه و تقاضای اقلام بهداشتی در روزهای اخیر، توزیع کشفیات به دلیل افزایش نیاز مردم محسوس نبوده است.

وی از آمادگی سامانه ۱۳۵ تعزیرات استان برای دریافت گزارشات مردمی خبر داد و اظهار کرد: این سازمان تمام اقدامات لازم برای جلوگیری از احتکار و گران فروشی نیازهای مردم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.