داور کاظمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در روز گذشته و امروز یک‌هزار و ۱۰۰ ژل در داروخانه‌ها و فروشندگان تجهیزات پزشکی و بهداشتی شهر خلخال برای توزیع در بین شهروندان ، ۵۰۰ ژل  ضدعفونی کننده برای توزیع در بین مردم بخش شاهرود در اختیار بخشداری این بخش و همچنین ۶۵۰ ژل ضد عفونی کننده با هماهنگی بخشداری بخش خورش‌رستم برای توزیع در بین مردم این بخش از طریق معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی توزیع شد.

وی با بیان اینکه توزیع مواد ضدعفونی کننده هم‌چون ژل و الکل طبی در این شهرستان ادامه خواهد داشت،اظهارداشت: در روزهای گذشته از طریق این معاونت بیش از یک‌هزار لیتر الکل سفید و طبی برای استفاده مردم در اختیار داروخانه‌ها و ۶۰۰ لیتر الکل در اختیار فرمانداری خلخال جهت توزیع در بین ادارات قرار گرفته است.

وی گفت: با توزیع تدریجی مواد ضدعفونی کننده و الکل در داروخانه‌ها و فروشندگان لوازم پزشکی و بهداشتی از ازدحام مردم برای تهیه این اقلام کاسته شده و تهیه چنین اقلامی در این شهرستان به روال عادی باز خواهد گشت.

مدیر غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی خلخال همچنین با اشاره به فروش برخی مواد ضدعفونی کننده غیر استاندارد توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب در بازار از مردم خواست تا این اقلام بهداشتی را تنها از داروخانه‌ها و اماکن صنفی معتبر فروش لوازم بهداشتی و آرایشی تهیه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.