صفر فتح‌الله‌زاده روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان مشارکت مردمی  در مناسبت‌ها ،کمک‌های موردی ،کمک به ساخت مسکن محرومان و تامین مایحتاج مورد نیاز فقرا  و نیازمندان  در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی  با بیان اینکه امسال شهروندان سه  میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی به نیازمندان کرده‌اند، گفت: در سال جاری به کمک خیران این شهرستان  هشت واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد احداث و ۲۵ واحد مسکونی نیز  بهسازی و بازسازی شده است.

او اظهار کرد: امسال برای مقاوم سازی ۳۵ واحد مسکونی روستایی کمک مالی بلاعوض در اختیار نیازمندان به مسکن قرار گرفته  که مجموع کمک‌های مالی هزینه شده برای احداث‌،مقاوم سازی و تعمیرات مسکن محرومان ونیازمندان  این شهرستان ۶ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال است.

فتح الله زاده گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال در سال جاری با پرداخت ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به ۲۶۴ خانوار به رفع نیاز مالی این خانوارها کمک کرده و با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۲۵۰ میلیون ریال زمینه تامین جهیزیه برای ۳۷ نوعروس تحت پوشش را فراهم ساخته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال اظهار کرد: در جشن عاطفه‌های سال جاری اهالی نیکوکار و نیک‌اندیش این شهرستان مبلغ یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کردند.

وی گفت: علاوه بر کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها، امسال دانش‌آموزان خلخالی نیز ۵۰۰ میلیون ریال بصورت نقدی و کالایی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کردند.

وی گفت: در حال حاضر بیش از پنج هزار خانوار شهری وروستایی ،۲۱۰ دانش‌آموز و ۳۷ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خلخال بوده و از حمایت‌های مالی  از جمله دریافت حقوق و مستمری ماهانه،کمک‌های بلاعوض احدث مسکن  و تحصیلی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.