فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این یادواره گفت: برگزاری یادواره شهدا یکی از ضرورت های جامعه است چرا که امنیت و آرامش امروز کشور مدیون و مرهون خون شهدا است.

سردار جلیل بابازاده با بیان اینکه شهدا هنوز هم ناظر اعمال ما هستند، افزود: همه باید وفادار و پایبند به اهداف و آرمانهای شهدا باشیم تا در آن دنیا شرمنده آنها نشویم.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح عملیات های خیبر و بدر پرداخت و اظهار داشت: در سال 62  و در عملیات خیبر 138 نفر از جوانان و رزمندگان استان اردبیل و در عملیات بدر 136 نفر به شهادت رسیدند.

او با اشاره به توطئه ها و خباثت های دشمنان اسلام بعد از قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی بیان کرد: تاکنون ۱۶ نفر از رزمندگان استان اردبیل بعد از دفاع مقدس در عملیات های شمالغرب کشور در مبارزه با اشرار و منافقین به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم هم غریبانه و در اوج مظلومیت فرسنگ ها دور از مرزهای کشورمان برای دفاع از اسلام و قرآن با تکفیری های داعش مبارزه می کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اعزام کاروانهای راهیان نور در واقع تداوم راه شهدا بوده و توقف ناپذیر است.

سردار بابازاده با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس افزود: حضور ملت فهیم ایران در تمامی صحنه های انقلاب نشانگر این است که مردم به نظام اسلامی علاقمند هستند.

وی اظهار داشت: نمایندگان منتخب هم باید قدر مردم را بدانند و با خدمت بی منت به اعتماد آنها پاسخ دهند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشورمان بیان کرد: ماسک تنفسی رایگان در اختیار شرکت کنندگان در یادواره های شهدا قرار خواهد گرفت.

شعرخوانی، خاطرگویی و مداحی از دیگر قسمت های این آیین بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.