حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری کمیته فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با قدردانی از مشارکت مردم استان اردبیل در انتخابات مجلس، عنوان کرد: مردم ولایی و همیشه در صحنه استان اردبیل بار دیگر با حضور گسترده، پر شور و شعور خود در صحنه سیاسی و با مشارکت بالای اجتماعی پشتیبانی و حمایتشان را از آرمان‌های انقلاب، امام راحل (ره)، شهدا و ولایت فقیه اعلام کردند.

وی با بیان اینکه اردبیلی‌ها همواره با حضور به موقع خود در عرصه‌های حساس و سرنوشت ساز پشتیبان نظام هستند، افزود: حضور مردم همیشه در صحنه استان اردبیل پای صندوق‌های رأی نشان از پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه به وظایف منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی و تلاش برای رفع کمبودها و مشکلات موجود اشاره کرد و یادآور شد: نمایندگان منتخب نیز بایستی به این تعهد و پایبندی مردم احترام گذاشته و در توسعه و آبادانی استان تلاش مضاعف نمایند.

جعفرزاده عنوان کرد: از عموم مردم فهیم و ولایتمدار اردبیل که با حضور گسترده خود در انتخابات جایگاه این استان را در مشارکت سیاسی به رتبه برتر استان‌های کشور رساندند قدردانی کرده و مطمئناً با تداوم چنین اتحاد و انسجامی موفقیت و سربلندی روزافزون و پیشرفت و آبادانی مضاعف استان در انتظار خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.