اکبر صمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان مشگین‌شهر با دارا بودن سه هزار و ۶۱۷ کیلومتر مربع وسعت و هفت شهر و پنج بخش وسیع‌ترین شهرستان استان و پرجمعیت‌ترین شهرستان پس از اردبیل می‌باشد.

وی گفت: به همین منظور امسال برای دسترسی آسان شهروندان به صندوق‌های اخذ رای  ۲۲ شعبه جدید اخذ رای به شعبات قبلی اضافه شده و تعداد صندوق‌های اخذ رای در این حوزه انتخابیه به ۱۶۱ شعبه افزایش یافته است.

وی افزود: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشترین تعداد شعبات اخذ رای پس از مرکز استان در این شهرستان دایر می‌شود و تمامی امکانات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه بسیج شده است.

صمدی اظهارداشت: بیش از سه هزار نفر نیز به عنوان مجریان انتخابات اعم از اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت و عوامل انتظامی و امنیتی و حدود  ۳۰۰ دستگاه خودرو ۲ دیفرانسیل و معمولی در برگزاری انتخابات در این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به کوهستانی بودن منطقه گفت: امکانات لجستیکی شهرستان نیز بسیج شده تا در صورت نامساعد شدن شرایط جوی امکان دسترسی به روستاهای برف‌گیر کوهستانی و صعب‌العبور فراهم شود.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.