به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد، عصر سه شنبه در مراسم اعطای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد اردبیل عنوان کرد: در راستای حمایت از زوج‌های جوان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک میلیارد تومان کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان و فرزندان ذکور مددجویان کمیته امداد اردبیل اعطا شده است.

به گفته وی ۳۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اردبیل در سال جاری زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.

معاون سلامت خانواده کمیته امداد اردبیل یادآور شد: از حمله مهمترین اهدافی که کمیته امداد اردبیل در اعطای کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان دنبال می‌کند ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و همچنین فراهم آوردن شرایط مناسب برای ازدواج آسان و تشکیل خانواده است.

حسین نژاد تصریح کرد: علاوه بر حمایت‌های مذکور در قالب طرح کوثر نیز شرایط برای تأمین لوازم اساسی نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردبیل فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: مشارکت خیران در اجرای طرح کوثر و حمایت از جوانان در شرف ازدواج همواره کمک حال بوده و امیدواریم به مانند گذشته شاهد تداوم حمایت‌های مردمی در این بخش باشیم.

معاون کمیته امداد اردبیل با بیان اینکه توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش از جمله محوری ترین سیاست‌های کمیته امداد است، ادامه داد: از جمله رویکردهای کمیته امداد فراهم آوردن شرایط برای ازدواج آسان مددجویان بوده تا هیچیک از جوانان دغدغه‌ای برای ازدواج نداشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.