ناصر عتباتی روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور در اردبیل یکی از مولفه‌های خدمتگذاری به مردم و ایجاد رضایتمندی در آنها را برقراری عدالت اقتصادی و مبارزه با فساد در ابعاد مختلف بویژه مفاسد اقتصادی ذکر کرد.

 وی افزود: دستگاه قضایی استان با جدیت به این مساله ورود کرده و موفق شده اقدامات مطلوبی در ابعاد استانی و ملی انجام بدهد.

وی اظهارداشت: کشف فساد در حوزه پتروشیمی، ورود جدی دستگاه قضایی اردبیل به مساله واگذاری کشت صنعت مغان و پیشگیری و مقابله با ده‌ها پرونده فساد اقتصادی از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان می‌باشد.

وی گفت: شفاف‌سازی، نظارت درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، مقابله و برخورد با متخلفان در حوزه فرار از مالیات که با استفاده از خلاءهای قانونی درصدد سودجویی هستند ، در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تاکید است.

 رییس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با اشاره به لزوم همکاری مردم در مبارزه با مفاسد افزود: دستگاه قضایی استان از طرق مختلف آماده دریافت گزارش مردمی است که سامانه سجام در این خصوص در قوه قضاییه راه‌اندازی شده و آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

 گودرزی ،دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور نیز در این نشست با قدردانی از اقدامات دستگاه قضایی استان در مبارزه با مفاسد اقتصادی بر لزوم اتخاذ راهکارهای مناسب مسوولان دستگاه‌ها و نهادها برای مقابله با فساد با استفاده از روش‌ها و فناوری‌های نوین تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.