حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه مشگین‌شهر با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی می‌باشد، افزود: صندلی نمایندگی مجلس صندلی ریاست نیست بلکه صندلی خدمت به مردم است.

وی با تبیین ویژگی‌های نماینده اصلح ، داشتن سابقه خوش ، داشتن خانواده و اطرافیانی صالح ، دارا بودن مواضع انقلابی ، دست پاک بودن و داشتن تقوی و ایمان قوی را از جمله ویژگی‌های یک نماینده اصلح بیان کرد.

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از این راهپیمایی به منزله یک رفراندوم عمومی پس از مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی نام برد.

وی اظهارداشت: قاسم سلیمانی نه تنها یک فرد بلکه یک اندیشه و مکتب بود که با تمام توان در خدمت اسلام ،انقلاب و شرعیت بود و توانست قدرت نرم‌افزاری جمهوری اسلامی ایران را در خارج از مرزهای کشور تبیین کند.

خطیب جمعه مشگین‌شهر افزود: بدون‌شک رهروان شهید سلیمانی که همانا مردم بابصیرت ایران اسلامی هستند، یک بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای ضریب امنیت کشور را بالا خواهند برد.

او همچنین با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: آن حضرت الگوی مبارز سیاسی در دفاع از حریم ولایت بود و عقیده داشت تنها راه ثمربخشی و سامانه پذیرش شریعت و یگانه محور وحدت پذیرش ولایت اهل بیت است.

وی افزود: حضرت زهرا (س) مظهر تمامی خوبی‌های زنان مقدس عالم و الگوی حضرت امام زمان (عج)  است ، تا جایی‌که به عقیده بزرگان شیعه نرم‌افزار جامعه آرمانی مهدوی همان مکتب حضرت زهرا (س) می‌باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.