در این کاروان دانش‌آموزان پسر و عوامل اجرایی دبیرستان‌های متوسطه دوره دوم امام خمینی (ره) ، المهدی (عج)، شیخ مفید ، مدرس ، باقرالعلوم، شهیدپیرزاده و شهید قهرمانی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل شرکت دارند.

الله‌شکر عبدی ، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در آیین اعزام این کاروان با اشاره به اینکه حرکت راهیان نور و زیارت شهدا یک زیارت معنوی است و با زیارت شهدا می‌توان ذره‌ای از دریای معرفت شهدا را درک کرد ، گفت: اعزام کاروان راهیان به منزله فناوری بهره‌گیری از غنی‌ترین ثروت فرهنگی کشور یعنی میراث گرانبهای دفاع مقدس است تا همگان بر ارزش جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران و ضرورت پاسداشت مقام والای آنها پی ببرند.

بهروز ندایی ، معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این مراسم گفت: این انقلاب به دست جوانان به دست آمده و توسط همین جوانان ادامه خواهد داشت.

او افزود : اعزام دانش‌آموزان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، آشنایی با رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان و نیز افزایش آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم و آشنایی با فضای معنوی شهید و شهادت انجام می‌گیرد.

به گزارش ایرنا ، اعضای این کاروان قرار است از مناطق اروندکنار ، شلمچه، دهلاویه، فکه،  هویزه و دیگر مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.