علی رحمتی عصر چهارشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود:  اقدام لازم برای بارگیری و حمل ماشین‌آلات کمکی از جمله لودر و گریدر صورت گرفته و هم‌اکنون تعدادی از این ماشین آلات به سمت خلخال در حال حرکت هستند.

وی گفت: پس از رسیدن نیروها و ماشین آلات کمکی ، آنها در بازگشایی معابر شهری به شهرداری خلخال و همچنین بازگشایی راه‌های مسدود روستایی به اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای این شهرستان کمک خواهند کرد .

وی با بیان اینکه پس از قطع بارش برف از عصر روز گذشته راهداران خلخال با بکارگیری حداکثر توان کاری و ماشین‌آلات برف‌روبی در اختیار خود موفق به بازگشایی تعداد زیادی از راه‌های ارتباطی روستایی  شده‌اند افزود: به علت بروز کولاک بسیاری از راه‌های بازگشایی شده دوباره مسدود شده و  تداوم این وضعیت کار را برای راهداران سخت کرده است.

وی اظهار کرد: از مجموع ۱۴۲ راه روستایی مسدود شده تعدادی بازگشایی شده و در حال حاضر راه ارتباطی ۵۵ روستا مسدود است که تلاش راهداران  برای بازگشایی آنها  ادامه دارد .

در این جلسه فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز با اشاره به بارش سنگین و بی‌سابقه برف در این شهرستان گفت: امکانات برف‌روبی شهرداری این شهر برای بازگشایی معابر مسدود شده از برف وهمچنین ماشین آلات برف‌روبی راهداری وحمل ونقل جاده ای برای بازگشایی محورهای مسدود روستایی جوابگو  نیست وانتظار ما از مرکز استان کمک به تسریع در بازگشایی مسیرهای مسدود  شده با ارسال امکانات کمکی است.

وی گفت:راداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای خلخال به هر طریق ممکن  نسبت به نجات جان سرنشینان یک دستگاه خودروی گرفتار شده در راه مسدود خلخال به اسالم در گردنه کرمان این محور با استفاده از هروسیله ممکن باید اقدام کند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.