رامین معبودی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام این خبر افزود: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تاکنون ۳۷۴ نفر را اسکان اضطراری داده اند.

وی گفت: برای امدادرسانی به هموطنان در برف و کولاک استان، ۱۶ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۳ خودروی ست نجات و ۹ خودروی پشتیبان به کار گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه ۲۶ تیم عملیاتی با ۹۹ نجاتگر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به هموطنان امدادرسانی می کنند، گفت: علاوه بر پایگاه های ثابت، موقت و کوهستان، یک تیم سیار در شهرستان نیر، ۲ تیم سیار در شهرستان نمین و یک تیم سیار در خلخال و پنج تیم نیز از معاونت امداد و نجات استان در نمین به هموطنان و مسافران ارائه خدمات می کردند.

معبودی افزود: نیروهای امدادی این جمعیت در محورهای نمین - حیران، نیر - سراب، خلخال - اسالم و اردبیل - کوثر مشغول امدادرسانی بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امدادگران هلال احمر برای امدادرسانی در خدمت هموطنان هستند اما انتظار می رود که مردم از مسافرت های غیرضروری اجتناب کنند.

معبودی افزود: شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی هموطنان است و تماس با این شماره رایگان بوده و حتی بدون سیم‌کارت هم می توان تماس گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.