به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور بار دیگر اهالی با بصیرت استان اردبیل در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با حضور پرشور و با شکوه خود مشت محکمی بر دهان استکبار زده و با آرمان‌های ارزشمند امام راحل تجدید پیمان کردند.

حضور ارزشمند مردم در این راهپیمایی گسترده در شرایطی رقم خورد که دمای اکثر شهرهای استان زیر صفر درجه بوده و شاهد بارش برف و برودت هوا بودیم.

در این اجتماع بزرگ مردمی، آحاد مردم شعارهای استکبارستیز از جمله «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله»، «الله اکبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و دیگر شعارهای دشمن شکن سر دادند.

اهالی دارالارشاد اردبیل در این روز بزرگ، ضمن نشان دادن پایبندی خود به ارزش‌های والای انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه انزجار خود را از دشمنان قسم خورده نظاماعلام کرده و یاد و خاطره شهدای والا مقام و شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار اردبیل نیز در پیامی مشترک یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی داشتند.

در بخشی از این پیام مشترک آمده است: «انقلاب اسلامی ایران در حالی پنجمین دهه از عمر ارزشمند خود را آغاز می‌کند که با همه تلاش‌های خبیثانه و صرف هزینه‌های گزاف دشمنان، به قدرت بی‌بدیلی در جهان در عرصه‌های علمی، نظامی، سیاسی و غیره تبدیل شده است. اگر چه ماهیت استکباری و امپریالیستی دشمنان انقلاب اسلامی به‌ویژه آمریکا در مقاطع مختلف تاریخ آشکار بوده اما در دهه اخیر به اوج خود رسیده است و دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دیوانه‌وار به‌کار می‌گیرد اما ایمان و مقاومت مردم خدایی ایران همه این توطئه‌ها را نابود کرده است.

اکنون همگان اذعان دارند حضور پرشور و با شکوه مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته نقشه‌های پیچیده و توطئه‌های سخت دشمنان قسم خورده ملت ایران را به شکست محکوم کرده است که از نمونه‌های بارز آن در روزهای اخیر، حضور میلیونی ملت آزاده و قدرشناس جای جای کشورمان در مراسم تشییع و بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مبارز نستوه با فتنه‌های استکبار جهانی را می‌توان یاد کرد و بی‌شک برگزاری شکوهمند راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز پیام وحدت، اتحاد و انسجام و حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی را به جهانیان مخابره خواهد کرد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1351196
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.