حسن حسن‌پور روز یکشنبه در آیین افتتاح مدرسه سه کلاسه خیر ساز روستای علیداشین از اقدامات مدیریت آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه‌ساز در حذف کانکس از مدارس این شهرستان قدردانی کرد.

او اظهارداشت: اگر مشارکت به معنای واقعی کلمه در ابعاد مختلف تربیتی نهادینه و عملی شود، به شاخص‌های توسعه‌یافتگی دست خواهیم یافت.

معاون اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز با قدردانی از خیر نیکوکار بهزاد خالقی در ساخت مدرسه در روستای علیداشین، از تلاش‌های مدیریت آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه‌ساز سرعین در جهت حذف کانکس از مدارس تجلیل کرد.

جلیل فتحی با بیان اینکه محوطه‌سازی این مدرسه تا مهر ماه سال آینده به صورت کامل با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال انجام خواهد شد، اظهارداشت: به مناسبت دهه فجر ۱۱ پروژه در استان آماده بهره‌برداری و افتتاح می‌باشد.

او با اشاره به اینکه مجموع اعتباراتی که توسط اداره کل نوسازی مدارس در پروژه های استان هزینه شده ۱۷ میلیارد تومان است، تشریح کرد: در این استان ۲۶۷ مدرسه به سیستم استاندارد گرمایشی مجهز و ۳۳ مدرسه نیز آسفالت‌ریزی و محوطه‌سازی شده است.

محرمی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین هم با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در ۶ ساحت تربیتی فعالیت می‌کند، گفت: حضور در مدرسه فقط مختص به خواندن و نوشتن نیست بلکه فرآیند یاددهی و یادگیری باید سرلوحه تمامی مدارس باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.